Pedagoogi enesekindlus suhtlemisel lastevanematega

Maht: 8 tundi
Sihtrühm: koolieelsete lasteasutuste õpetajad, õppealajuhatajad, assistendid

Õpiväljundid:
Täienduskoolituse läbinud õppija:
- teadvustab enesekindluse tegureid, mis mõjutavad lasteaiaõpetaja suhtlemist lastevanematega;
- omab täiendavaid teadmisi suhtlemispsühholoogiast;
- oskab lastevanematega suheldes arvestada emade ja isade soolisi erinevusi;
- on saavutanud senisest suurema valmisoleku tulemuslikuks suhtlemiseks lastevanematega.

Käsitletavad teemad:
Enesekindlust mõjutavad tegurid lasteaiaõpetaja töös. Õpetaja kutsekindlus. Lasteaiaõpetaja kutsestandard. Indiviidi suhtumine endasse, teistesse ja oma tulevikku
Suhtlemisoksuste arendamine. Suhtlemispartnerist lähtuvad suhtlemistehnikad. Geneetilised, neuroanatoomilised ja käitumuslikud soolised erinevused meeste ja naiste vahel. Ratsionaalne ja irratsionaalne mõtlemine.
Mittesoovitavad ja demagoogilised võtted vestluse juhtimisel. Kehtestamistehnikad.
Vestlused lastevanematega rasketel teemadel: lapse arengu mahajäämus, tõrjutus, terviseprobleemid, lastevanemate toimetulekuraskused.

Õppejõud-koolitajad: Merike Angerjäv

Väljund: Koolituse läbinud ja õppekava täitnud õppijad saavad Tartu Ülikooli tunnistuse

Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut

Aktiivse ainetunni digiamps: liikuma panevaid ülesandeid sotsiaalainete tundidesse

Foto on dekoratiivne

Narva kolledžis tutvustati maakonna õpetajatele keeleõppevõimalusi

*

Erivajadusega õpilase tunni rikastamine aktiivsete tegevustega