Lasteaiaõpetaja enesekindlus suhtlemisel lastevanematega

Maht: 8 tundi
Sihtrühm:
koolieelsete lasteasutuste õppealajuhatajad, õpetajad ja assistendid

Kursuse eesmärk: õpetajate pädevuste arendamine lastevanematega suhtlemisel.

Koolituse sisu:
Enesekindlust mõjutavad tegurid lasteaiaõpetaja töös
Õpetaja kutsekindlus
Indiviidi suhtumine endasse, teistesse ja oma tulevikku
Suhtlemisoksuste arendamine
Suhtlemispartnerist lähtuvad suhtlemistehnikad
Geneetilised, neuroanatoomilised ja käitumuslikud soolised erinevused meeste ja naiste vahel
Ratsionaalne ja irratsionaalne mõtlemine
Mittesoovitavad ja demagoogilised võtted vestluse juhtimisel
Kehtestamistehnikad
Vestlused lastevanematega rasketel teemadel: lapse arengu mahajäämus, tõrjutus, terviseprobleemid, lastevanemate toimetulekuraskused

Täiendusõppeprogrammi läbinud õppija:
- teadvustab enesekindluse tegureid, mis mõjutavad lasteaiaõpetaja suhtlemist lastevanematega;
- omab täiendavaid teadmisi suhtlemispsühholoogiast;
- oskab lastevanematega suheldes arvestada emade ja isade soolisi erinevusi;
- on saavutanud senisest suurema valmisoleku tulemuslikuks suhtlemiseks lastevanematega.

Õppejõud-koolitajad: Merike Angerjärv

Väljund: Koolituse läbinud ja õppekava täitnud õppijad saavad Tartu Ülikooli tunnistuse.

Tartu Ülikool

Tehnoloogiaga rikastatud mängud 3-7-aastaste laste eesti keele õppe toetamiseks

Tartu Ülikool

Aktiivse ainetunni digiamps: erivajadusega lapse tunni rikastamine aktiivsete tegevustega

Tartu Ülikool

Micro degree "Use of technology in contemporary learning"