Selle aasta viimases infokirjas on juttu tulevikust – kuidas kujundada seda vastutustundlikult ja mida saaksime õppida minevikust, et kobarprobleemidele lahendusi otsides neid juurde ei tekiks?
Õppimiskohustuse pikenemine 18. eluaastani toob kutsevalikuõppe asemel ettevalmistava õppe, mida kutsekoolide kõrval võivad pakkuda ka riigigümnaasiumid.
13. – 14. detsembril toimus viiendat järjestikust aastat Delta X õpilaste ja tudengite võistlus, mis esmakordselt jaotati kahe päeva peale. Võisteldi neljas kategoorias: digi...
Instituut tunnustas 16. detsembri jõulusündmusel ühtteist töötajat, kes on pühendunud instituudi järjepidevale arengule ja tähistavad sel aastal tööjuubeleid.
Tartu Ülikooli sotsiaalteaduste valdkonna dekanaadi ja kestliku arengu keskuse eestvedamisel on valminud teadlastele mõeldud juhendmaterjal selle kohta, kuidas teha teadusaladevahelist ja -ülest uurimistööd.
13. ja 14. detsembril toimub Tartu Ülikooli Delta õppehoones juba viiendat korda innovatsiooni ja loovust tähistav võistlus Delta X, mille käigus saavad üliõpilased, gümnaasiumi- ja põhikooliõpilased ...
Jõulukaardi illustratsioon sümboliseerib võrdsust. Ülikoolis väärtustatakse ja hoitakse igaüht olenemata tema kultuurist, nahavärvist, soost, vanusest, traditsioonidest või uskumustest.
2024/2025. õppeaasta kevadsemestril pakub Tartu Ülikool 27 mikrokraadiprogrammi ettevõtluse, majanduse, turunduse, juhtimise, infotehnoloogia, hariduse, kultuuri, psühholoogia, kestliku arengu, õiguse ja ühiskonnateaduste vallas.
Traditsioonilise ööraamatukogu esimene nädal toimub tänavu juba 9.–13. detsembrini, mil üliõpilased saavad kuni keskööni raamatukogus õppida. Jaanuaris saab ööraamatukogus käia kolm nädalat.
Kandideeri stipendiumiprogrammile „Sina ja Euroopa“ ja omanda magistrikraad Saksamaal. Nomineerimise tähtaeg on 15. märts ja kandideerimine kuni 31. märtsini 2025.
3. detsembril toimusid 2024. aasta annetamistalgud, mille raames kutsus Tartu Ülikooli Sihtasutus toetama Ukraina üliõpilasi ja kindlustama Tartu Ülikooli akadeemilist järelkasvu.
Rääkimisoskuse arendamine on eesti keele kui teise keele õppes väga oluline, kuid sageli ei tegeleta sellega keeletundides piisavas mahus ega kasutata tõhusaid õppetegevusi.