Autor:
Yan Krukau, pexels.com

Mängides keel selgeks

Maht: 7 akadeemilist tundi, 0,25 EAP
Sihtrühm: Klassiõpetajad, aineõpetajad, tugispetsialistid
Kursuse toimumine: 27. veebruar 2024 kell 10.00-16.30
Toimumiskoht: Jakobi 5, Tartu, ruumis A306

Koolituse eesmärk: Tutvuda ja praktiliselt läbi teha erinevaid meetodeid ja mänge, mis toetavad keele õppimist. Omandada oskuseid ja teadmisi, et tundides tekitada rohkem huvi keele õppe vastu.

Koolituse sisu:

Erinevad aktiivsed õppemängud ja -tegevused: voodilinaga sõnad selgeks, kiirkohting, õhupalli diskussioonid, lumepallisõda vol2, kärbsepiitsaga sõnad selgeks, pildid ja sõnad, sõnad selgeks ümbrikutega.
E-keskkondade võimalused: Vocaroo, Wordwall
Erinevad meetodid tekstiga
Kirjutamismängud: tähed õhus, paranda viga
Lugemismängud: lausepüramiid, pulgamäng lausetega
Rääkimis- ja kuulamismängud: loomaloto, küsimus küsimuse vastu
Sõnavaramängud: pildid ja sõnad, sõnade tsirkus, tähestikumäng
Infotahvlid ja ülesanded
Projekt "Mustikas"

Täiendusõppeprogrammi läbinud õppija:

- Võtab kaasa julgust ja soovi proovida uusi meetodeid oma planeeritud õppetegevustes ning rikastab sellega enda läbiviidud õppetegevusi;
- Proovib reaalselt ise erinevaid meetodeid läbi, et saada kogemus tundides ülesannete rakendamiseks;
- Oskab kasutada erinevaid mänge, et toetada õpilase keele arengut ja keele õppimist.

Lõpetamise tingimused: Osalemine õppetöös kogu päeva vältel.

Õppejõud-koolitajad: Kristiina Vaikmets
Väljund: Koolituse õppekava täitnud õppijad saavad Tartu Ülikooli täiendusõppe digitaalse tõendi

Maksumus: 60€.
NB! Kui koolituse eest tasub juriidiline isik, siis palume kindlasti täpsustada ka maksjat. Haridusasutuste puhul palume anda teada, kas maksjaks on haridusasutus või haridusasutust haldav omavalitsus!

REGISTREERUN KOOLITUSELE

Tartu Ülikool

Tehnoloogiaga rikastatud mängud 3-7-aastaste laste eesti keele õppe toetamiseks

Tartu Ülikool

Aktiivse ainetunni digiamps: erivajadusega lapse tunni rikastamine aktiivsete tegevustega

Tartu Ülikool

Micro degree "Use of technology in contemporary learning"