Foto:
erakogu

Algas viie riigi koostööprojekt, mis keskendub inimkeskse ajastu kompetentsidele hariduses

14.-15. novembril toimus Erasmus+ projekti CultureNatureLiteracy avakohtumine Austrias, kus meeskonnad viiest osalevast riigist (Saksamaa, Austria, Sloveenia, Ungari ja Eesti) esimest korda kohtusid. Haridusteaduste instituudist osalevad projektis haridustehnoloogia kaasprofessor Emanuele Bardone ja õpetajahariduse nooremteadur Liisi Pajula.

Projekt tõstab teadlikkust kultuuri tähtsusest kestliku tuleviku loomisel ning rõhutab humanitaar- ja sotsiaalteaduste olulist rolli kõiki inimesi puudutavate probleemide lahendamisel. Tänapäevase inimkeskse ajastu (antropotseeni) idee on, et kultuur ja loodus on lahutamatud ning üksteist mõjutavad.

CultureNatureLiteracy eesmärk on uurida, milliseid oskusi ning teadmisi vajavad lapsed eluks inimkesksel ajastul. Need oskused, mis on lahutamatult seotud nii keskkonna kui kultuuriga, võetakse kokku uue terminiga - antropotseenikompetents. Lisaks töötatakse projektis välja parimad praktikad ning materjalid, millega õpetajaid saavad lapsi eluks antropotseenis ette valmistada.

Projektiga saab lähemalt tutvuda CultureNatureLiteracy kodulehel (saksakeelne).

#teadus
Projekt Kliimateadlikkus koolist ühiskonda"

Kliimateadlikkus koolist ühiskonda

#teadus
Tartu Ülikooli haridusteadlased Austraalia viisidil_haridusteaduste instituut

Tartu Ülikooli haridusteadlased tutvusid Austraalia haridussüsteemi eripäradega

#teadus
CultureNatureLiteracy_haridusteaduste instituut

Inimkeskse ajastu kompetentsid hariduses