Maht: 52 akadeemilist tundi (2 EAP-d)
Sihtrühm: koolieelsete lasteasutuste õpetajad, õppejuhid, juhid.
Koolituse toimumise kuupäevad:
20. veebruar 10.00-15.30
12. märts 10.00-15.30
09. aprill 10.00-15.30
30. aprill 10.00-15.30
21. mai 10.00-15.30
11. juuni 10.00-15.30
Toimumiskoht: Tartu Ülikooli õppehoonetes
Koolituse eesmärk
Omandada sotsiaal-emotsionaalseid pädevused, mille abil hoida tasakaalus oma vaimset tervist töökeskkonnas ning toetada laste subjektiivset heaolu.
Koolituse sisu
Vaimne tervis kui heaoluseisund.
Vaimse tervise probleemide tegurid.
Läbipõlemise ennetamine.
Sotsiaal-emotsionaalne pädevus õpetaja heaolu toetamisel.
Lastele soodsate tingimuste loomine rühmaruumis.
Iseseisev töö:
laste emotsionaalse juhendamise kava,
osaleja vaimse tervise toetamisele fokusseeritud professionaalse arengu kava.
Täiendusõppeprogrammi läbinud õppija
-on koostanud enda professionaalse arengu kava ja määratleb edasise õppimisvajaduse;
-on omandanud uusi praktilisi oskusi enda vaimse tervise toetamiseks töökeskkonnas;
-omab valmisolekut luua soodne keskkond laste eakohaste sotsiaal-emotsionaalsete pädevuste arenguks rühmaruumis.
Lõpetamise tingimused: osalemine õppes ja iseseisvate tööde nõuetekohane koostamine ning tähtaegne esitamine.
Õppejõud-koolitaja: Merike Angerjärv
Väljastatav dokument: tunnistus
Tegevust "Haridus- ja noortevaldkonna töötajate esma- ja täiendusõpe ning järelkasv" kaasrahastab Euroopa Liit ning koolitusel osalemine on õppeteenustasuta.