Breadcrumb
Breadcrumb
Sisseastumine haridusteaduse doktoriõppekavale
Loe doktoriõppekava kohta lähemalt
2022. aastal kandideerinud doktoriõppe projekt
Sotsiaalteaduste valdkond
2022. aastal kandideerinud doktoriõppe projektid
Sotsiaalteaduste valdkond
- Development and validation of a students' digital. Supervisor Margus Pedaste
- Differentiating instruction to reduce learning gaps based on variations in students' prior preparation. Supervisors Leo Aleksander Siiman, Karl Kruusamäe
- Joint attention as a prerequisite for language development: assessment and intervention for speech delay. Supervisor Marika Padrik
- Relationships between teachers’ practices and conceptions of teaching and primary school students’ motivation to learn mathematics and learning outcomes in Mathematics. Supervisors Äli Leijen, Jelena Radišić, Krista Uibu
- Supporting Gifted Students in Mathematics in Formal Education through Pull-out Program in the First Stage of Primary School. Supervisors Merle Taimalu, Karin Täht, Viire Sepp
- The role of goal-setting in enhancing the learning process in the digital learning environment in the context of higher education. Supervisors Katrin Saks, Natalia Edisherashvili
- The role of Tinkering with educational technology in transforming the teaching practice. Supervisor Emanuele Bardone
- Transforming sustainability education in cooperation with pre- and in-service. Supervisor Äli Leijen
Loodus- ja täppisteaduste valdkond
Vastuvõtutingimused
Vastuvõtutingimused: doktoritöö kavand (osakaal 50%), sisseastumisintervjuu (osakaal 50%).
Doktoritöö kavand ja sisseastumisintervjuu
Doktoritöö kavandi pikkus on kuni viis A4 formaadis lehekülge (kirjanduse loeteluta). Kavandis esitatakse uurimisprobleem, selgitatakse selle innovaatilisust ja tähtust, tuginedes teaduskirjandusele, lahendamiseks kavandatud uurimismetoodikat ja vajalikke vahendeid ning kirjeldatakse, kuidas oodatavad tulemused on olulised praktikas ja rahvusvahelises teaduskogukonnas.
Kavandile lisatakse kandidaadi poolt info, mille põhjal saab ülevaate kandidaadi teaduspotentsiaalist: info senisest teaduslikust tegevusest (sh teadustöö ülesannet sisaldavatel ametikohtadel töötamine), loend avaldatud teaduspublikatsioonidest ja esinemisest konverentsidel.
Sisseastumisintervjuul mõtestab kandidaat 5 minuti vältel inglise keeles lahti oma doktoritöö kavandi ja seejärel toimub kuni 25-minutiline intervjuu komisjoniga.
Hindamiskriteeriumid
Kavandi hindamise kriteeriumid (vastuvõtutingimuse täitmiseks on vajalik vähemalt 51 punkti):
- doktoritöö innovaatilisus ja tähtsus (kuni 20 p);
- uurimisprobleemi põhjendatus (kuni 20 p);
- uurimismetoodika adekvaatsus (kuni 20 p);
- kavandi teostatavus (kuni 10 p);
- kandidaadi teaduspotentsiaal kavandipõhise doktoritöö tegemiseks (kuni 30 p).
Intervjuu hindamise kriteeriumid (vastuvõtutingimuse täitmiseks on vajalik vähemalt 51 punkti):
- oskus lahti mõtestada doktoritöö kavand (sh uurimisprobleem, seonduv teaduskirjandus, metoodika) (kuni 30 p);
- motiveeritus õppimiseks haridusteaduse doktoriõppes ja töötamiseks valdkonnas (kuni 10 p);
- laiem analüüsi- ja üldistusoskus pedagoogilistel teemadel (kuni 20 p);
- orienteerumine Eesti ja maailma hariduselu probleemides (kuni 20 p);
- eneseväljendusoskus (kõigil kandidaatidel inglise keeles väljendumise oskus, eesti keelt emakeelena kõnelevatel kandidaatidel lisaks eesti keeles väljendumise oskus) (kuni 20 p).
Ajakava
03.07.2023 algusega kell 10.00 aadressil Jakobi 5 ruum 201.
Kandidaadid, kes elavad alaliselt väljaspool Eestit, saavad sisseastumisintervjuu teha videointervjuuna. Iga kandidaadiga lepitakse kellaaeg kokku individuaalselt pärast avalduste esitamist ja kavandite hindamist.