Maht: 8 tundi
Sihtrühm: koolieelsete lasteasutuste õpetajad, õppealajuhatajad, assistendid
Koolituse eesmärk: Koolieelse lasteasutuse töötajate koostööpädevuste täiendamine kolleegide ja lastevanematega.
Koolituse sisu:
Õpetaja eneseanalüüs lähtudes lasteaia visioonist, missioonist ja õppeaasta eesmärkidest
Temperamenditüübid ja nende arvestamine enesearengu suunamisel ning koostöös teistega
Koostöö lastevanematega, rakendades suhtlemistasandite teooriat
Õpetaja kui lasteaia maine kujundaja
Täiendusõppeprogrammi läbinud õppija:
- on analüüsinud oma vastutust asutuse arendamisel ja rühma meeskonna juhtimisel;
- on mõelnud läbi eneseanalüüsi uued isiklikud väljakutsed kutsetöös ja isiksusena;
- on omandanud teadmisi suhtlemispsühholoogiast.
Õppejõud-koolitajad: Merike Angerjärv
Väljund: Koolituse läbinud ja õppekava täitnud õppijad saavad Tartu Ülikooli tunnistuse.
Parema kasutuskogemuse tagamiseks kasutame küpsiseid. Välisveeb kasutab FB Pixeli ja Google Analyticsi teenust. Loe lähemalt andmekaitsetingimustest.