2. mail 2024 leiab Tartu Ülikooli haridusteaduste instituudis (Jakobi 5, Tartu) taas aset üle-eestiline sotsiaalpedagoogide teaduskonverents. Seekordse konverentsi eesmärgiks on tutvustada kogemusi sekkumiste rakendamisel sotsiaalpedagoogilises kontekstis. Osalema on oodatud sotsiaalpedagoogid ning haridus- ja sotsiaalvallas töötavad spetsialistid, õpetajad, õppejõud, üliõpilased, aga ka teised huvilised.
Konverents on osalejatele osalustasuta!
Registreerunud osalejad saavad Tartu Ülikooli tõendi ja esinejad soovi korral teatise.
Konverentsile on kõigil võimalik esitada teemakohaseid teese ettekanneteks ja töötubade läbiviimiseks.
Konverentsi teesidega saad tutvuda järgmises failis:
10:30-11:00 Registreerumine
11:00-13:00 Plenaaristung, Jakobi 5 ruum A115/116
13:00-13:30 Lõuna, Jakobi 5
13:30-17:00 Töötoad, Jakobi 5
Tervitussõnad Kristi Kõiv, Tartu Ülikool ja Minni Aia-Utsal, ESPÜ
Kristi Kõiv Tartu Ülikool, Sotsiaalpedagoogilise sekkumine – tee väärtustest tegevuseni.
Rain Mikser Tallinna Ülikool, Tartu Ülikool Nii erinev ja ikka sotsiaalpedagoogiline.
Anu Jõgi Rõuge Koostöökeskus, keskuse juht, sotsiaalpedagoog Sotsiaalpedagoogide hinnangud sotsiaalpedagoogika ja sotsiaalpedagoogilise praktilise töö kohta.
Eike Siilbek Tervise Arengu Instituut, Tartu Ülikool Süsteemivaade sekkumiste arendamisel laste ja noorte vaimse tervise valdkonna näitel.
Minni Aia-Utsal Tartu Ülikool, ESPÜ Erineva kiusamiskäitumise kogemusega õpetajate ja sotsiaalpedagoogide subjektiivne heaolu.
TÖÖTOAD | Töötubade moderaator: Liis Leilop Jakobi 5-A207 | Töötubade moderaator: Kristi Kõiv Jakobi 5-A206 | Töötubade moderaator: Minni Aia-Utsal Jakobi 5-A218/219 |
Kell 13.30-14.15 | Liis Leilop, Tartu Ülikool, V. Veski nim Maarja-Magdaleena Põhikool, sotsiaalpedagoog
Noorukite joonistused ja arusaamad sõjast ja rahust: pilootuurimus | Merle Vill Maarjamaa Hariduskolleegium, vanemsotsiaalpedagoog
Kasvatuse eritingimusi vajavate õpilaste kooli struktuurielemendid kooli personali ja õpilaste hinnangul | Minni Aia-Utsal Tartu Ülikool, ESPÜ
Vägivallavaba suhtlemise põhimõtete kasutamine sotsiaalpedagoogilises töös.
|
Kristi Kõiv Tartu Ülikool
Kasvatuse eritingimusi vajavate õpilaste kool minevikust teel tulevikku: tunnused ja ülesanded | |||
14.15-14.30 | Diskussioon | Diskussioon | Diskussioon |
Kell 14.30-15.15 | Eleriin Käo-Zirk Ilmatsalu Põhikool, sotsiaalpedagoog
Praktilised sekkumisviisid sotsiaalpedagoogilises grupitöös | Gerli Brifk Maarjamaa Hariduskolleegium, sotsiaaltööjuht ja Elo Mets Maarjamaa Hariduskolleegium, psühholoog
Miljööteraapilise keskkonna loomine: Maarjamaa Hariduskolleegiumi Emajõe õppekeskuse kogemus | Eike Siilbek Tervise Arengu Instituut, Tartu Ülikool
Laste ja noorte vaimse tervise probleemide ennetussüsteemi mõistmine |
15.15-15.30 | Diskussioon | Diskussioon | Diskussioon |
Kell 15.30-16.15 | Nele Paabusk Rajaleidja, sotsiaalpedagoog
Sotsiaalpedagoog Eesti alushariduses | Kairi Rammo Kanepi Gümnaasium ja Anni Remmelgas Tartu Hiie Kool
Huumori kasutamine klassiruumis tava- ja HEV kooli õpilaste hinnangul | Katri Sild Avatud Meele Instituut, koolitusvaldkonna juht Marika Vares Tartu Hansa Kooli õppejuht Triinu Riis Tartu Hansa Kooli sotsiaalpedagoog
Heastavad praktikad hoolivas koolis |
Kristi Tikkerbär Viljandi Kesklinna Kool, sotsiaalpedagoog
Käitumise tugitabeli kasutamine III kooliastmes | |||
16.15- 16.30 | Diskussioon | Diskussioon | Diskussioon |