Haridus- ja kasvatusteaduse doktorandid, teadurid ja õppejõud on oodatud esitama kaastöid Eesti Haridusteaduste Ajakirja erinumbrisse.
XXIV pedagoogiline konverents kutsub õpetajaid jagama oma kogemusi lõimitud aine-ja keele õppe valdkonnas.
Erinumbris käsitletakse kaasavat haridust laiemas tähenduses.
Esita kaastöö EHA erinumbrisse, mille teemavaldkond on õppekava - teooria, arendamine ja rakendamine.
Õpetajate seminar osaleb koostöös Narva Kolledžiga projektis „Kliimateadlikkus koolist ühiskonda: laste, noorte ja õpetajate võimestamine kliimamuutuste mõjude vähendamiseks“.
Mis oli Austraalias järgimisväärset ja mida vältida?
Projekt tõstab teadlikkust kultuuri tähtsusest kestliku tuleviku loomisel ning rõhutab humanitaar- ja sotsiaalteaduste olulist rolli kõiki inimesi puudutavate probleemide lahendamisel.
Haridustehnoloogia kaasprofessor Emanuele Bardone ja õpetajahariduse nooremteadur Liisi Pajula osalesid Erasmus+ projekti (CultureNatureLiteracy) avakohtumisel Austrias.
Innocent Kwame Bedi kaitses edukalt oma doktoritöö ning omandas haridusteaduse doktorikraadi.
9. detsembril kell 10.00 kaitseb Innocent Kwame Bedi oma doktoritööd filosoofiadoktori kraadi saamiseks haridusteaduste erialal.