Haridusteaduste instituudis alustavad toetusraha abil oma õpetamise arendamist ja selle tulemuslikkuse uurimist Aigi Kikkas ja Kaire Jõgi.
Õpetamise arendamise granti taotles 15 tiimi või õppejõudu, neist neli humanitaarteaduste ja kunstide, kolm sotsiaalteaduste, viis loodus- ja täppisteaduste ning kolm meditsiiniteaduste valdkonnast. Kõik taotlejad esitasid oma õpetamisportfoolio (õpetamisalase arengu analüüsi) ja tegevusuuringu projekti. Arendusprojektide kaudu soovivad õppejõud pöörata tähelepanu suuremale koostööle erinevate ainete vahel, praktika ja teooria seostamisele, tekstiroboti kasutamisele õppetöös ning üliõpilaste sügava õppimise toetamisele.
Otsustamisel võeti arvesse kandidaatide senist tegevust õppijate ja kolleegide toetamisel ning oma õpetamise arendamisel, samuti uurimuse oodatavat mõju õppekvaliteedile struktuuriüksuses, valdkonnas ja ülikoolis laiemalt. Grandi saajad otsustas taotluste, tagasiside ja arutelu põhjal TÜ õppekomisjon. Taotlused vaatasid läbi, tagasiside koostasid ja hinnangu andsid varasemalt õpetamise arendamise grandi saanud õppejõud ning õpetamisoskuste konsultandid.
Õpetamise arendamise granti on Tartu Ülikoolis välja antud alates 2015. aastast. Õpetamise arendamise grant on toetusraha õppejõule või meeskonnale õpetamispraktika tulemuslikkuse süsteemseks uurimiseks ja kogemuste tutvustamiseks.
Kõik grandi saajad kohtuvad 25. ja 26. juunil suvekoolis. Oma õpetamise arendamisest ja uurimisest saab rohkem kuulda konverentsil „Õppejõult õppejõule“ 15. jaanuaril 2026.