Autor:
Sven Paulus

Värske Õpipisik uurib, kellele kuulub õppekava?

Uuringud on näidanud, et õppekavauuenduste edu sõltub tihti õpetajate arusaamadest, ootustest ja omanikutundest nende uuenduste suhtes. Sestap on oluline, et õpetajad mõistaksid õppekavapoliitika muudatuste põhjuseid ja neis kajastuvad ideid ning omaksid nende suhtes omanikutunnet. 

Räägime uues Õpipisiku episoodis õppekava-alasest omanikutundest Piret Viirpaluga, kes kaitses tänavu sügisel haridusteaduste instituudis sel teemal oma doktoritöö „Õpetajate õppekava-alane omanikutunne: Eesti üldhariduskoolide õpetajad kui õppekava arendajad ja kasutajad“.

Loe Viirpalu doktoritöö kokkuvõtet ka Õpetajate Lehe artiklist.

Image
Viirpalu kaitsmine
Eduka kaitsmise järel. Pildil oponent Eero Ropo, värske doktor Piret Viirpalu ning juhendajad Rain Mikser ja Edgar Krull. (autor: Sven Paulus)
Kas leidsite vajaliku informatsiooni? *
Aitäh tagasiside eest!
raamaturiiul

Kui see sobib kõigile, ei sobi see kellelegi. Kutsevaliku õppekavaloome õppetunnid ettevalmistava õppe eelõhtul

Digivahendid

Digivahendite mõtestatud kasutamine arendab õpilaste sotsiaal-emotsionaalseid oskusi

ITD juhendnöörid header

Valminud on teadusaladeülese ja -vahelise koostöö juhend teadlastele