Maht: 6 tundi
Sihtrühm: I-III kooliastme õpetajad, tugispetsialistid
Koolituse eesmärk: tutvuda meetodite ja võimalustega, kuidas erivajadustega õpilaste õppesse tuua sisse aktiivseid ja liikuma panevaid tegevusi ning selleläbi suurendada õpimotivatsiooni.
Koolituse sisu:
Mis on hariduslik erivajadus ja miks liikumine toetab erivajadusega õppija õppimist?
Diferentseerimine ja selle vajalikkus
QR koodid
Töö mõistete ja küsimustega
Täringute kasutamine õppetöös
Koostöised õppimise viisid
Erinevate töölehtede kasutamise võimalusi
Ise õppesisu loomise ja diferentseerimise võimalusi: H5P, ristsõnad, sõnasalatid, plakatid
Täiendusõppeprogrammi läbinud õppija:
- tutvub võimalustega kasutada erinevaid liikumisega seotud meetodeid töös erivajadustega õpilastega;
- võtab kaasa julgust ja soovi proovida uusi meetodeid oma tundides ja rikastada sellega enda õppetegevusi.
Õppejõud-koolitajad: Kristiina Vaikmets
Väljund: Koolituse läbinud ja õppekava täitnud õppijad saavad Tartu Ülikooli täiendusõppe digitaalse tõendi.