2016 aastal:
- Koolieeliku kõne- ja mõtlemisoskuste arendamine mitmekultuurilises keskkonnas (18.08-21.11.2016)
- Koostöö lapsevanemate ja kolleegidega aktiivõppemeetodeid kasutades (26.08-21.10.2016)
- Esimese kooliastme muukeelsete õpilaste kõne- ja mõtlemisoskuste arendamine mitmekultuurilises keskkonnas (30.08-12.12.2016)
- Õpetajatöö eripära ja tegutsemiskompetentsid multikultuurilises lasteaias (16.09-09.12.2016)
- Kaasav õpetamine loodusainetes kasutades erinevaid õpikeskkondi (16.09-12.11.2016)
- Õppijate digipädevuse arengu toetamine (20.09-19.10.2016)
- Pedagoogiline eestvedamine rühmas (22.09-13.12.2016)
- Pedagoogiline eestvedamine rühmas (23.09-14.12.2016)
- Rakendusdraama baaskoolitus: protsessdraama (23.09-05.11.2016)
- HEV-laste õppimise toetamine koolis (30.09-19.11.2016)
- Humanitaar- ja sotsiaalainete õppijakeskne ja loominguline õpetamine (03.10.2016-05.05.2017)
- Õppijate digipädevuse arengu toetamine (04.10-03.11.2016)
- Eesmärgipärane õpikeskkondade kasutamine I-II kooliastme õppetöös (12.10.2016-28.02.2017)
- Projektõpe nüüdisaegse õpikäsituse rakendamiseks koolieelses lasteasutuses (19.10-30.11.2016)
- Refleksioon õpetaja professionaalse arengu toetajana (21.10-09.12.2016)
- Õpilase individuaalsuse arvestamine õppimist toetava hindamise kaudu (21.10.2016-10.03.2017)
- Tahvelarvutite kasutamine õppetöös algajatele (21.10.2016-13.01.2017)
- Kaasav õpetamine loodusainetes kasutades erinevaid õpikeskkondi (24.10-03.12.2016)
- Enesejuhitud õppimine muutuva õpikäsituse kontekstis (26.10.2016-05.01.2017)
- Eneseanalüüs ja reflektiivne mõtlemine õpetaja töös (28.10-26.11.2016)
- Meeskondlik lähenemine käitumisraskuste ennetamisele ja ületamisele (02.11-06.12.2016)
- Esimese kooliastme muukeelsete õpilaste kõne- ja mõtlemisoskuste arendamine mitmekultuurilises keskkonnas (02.11.2016-03.03.2017)
- Uuriv õpetaja: refleksioon ja uurimistöö õpetaja arengu toetamiseks (04.11-03.03.2017)
- Kaasav õpetamine loodusainetes kasutades erinevaid õpikeskkondi (09.12.2016-24.03.2017)
- Koostöist õppimist toetavad pilvepõhised digilahendused (08.12.2016-03.02.2017)
- Uuriv õpetaja: refleksioon ja uurimistöö õpetaja arengu toetamiseks (16.12.2016-21.04.2017)
2017 aastal:
- Erinevate erivajadustega õppijate õppekeskkonna kujundamine kaasavas õppes (rõhuasetusega andekale õpilasele) (13.01-18.03.2017)
- Lapse subjektiivne heaolu hariduses (13.02-11.04.2017)
- Jõukohane õppimine ja seda toetav õpetamine varases koolieas (15.02-17.05.2017)
- Koostöist õppimist toetavad pilvepõhised digilahendused (17.02-07.04.2017)
- Kaasav haridus lasteaias: intellektuaalselt nõrgemate ja tugevamate õppijatega arvestamine (18.02-14.03.2017)
- Kultuurid klassiruumis (21.-22.02.2017)
- Õppija keeleoskus ja selle areng (21.01-18.02.2017)
- Õpilaste aktiviseerimine matemaatikatunnis kasutades IKT vahendeid (03.03-05.05.2017)
- Lõiminguliste õpistsenaariumite loomine ja kohandamine reisiõppe näitel (02.10-15.12.2017)
- Õpetajatöö eripära ja tegutsemiskompetentsid multikultuurilises lasteaias (04.10-13.12.2017)
- Kõnehilistusega lapsed – potentsiaalsed õpiraskustega lapsed: märkamine ja arengu toetamine (04.-31.10.2017)
- Digipädevuste arengut toetav õpetamine (06.10-01.12.2017)
- Õpetaja refleksioon: mis, miks ja kuidas? (13.10-15.12.2017)
- Loodusteadustega seotud karjääriteadlikkuse ja 21. sajandi oskuste kujundamine interdistsiplinaarsete raamiideede kontekstis (23.10.2017-16.02.2018)
- Omakultuurilise identiteedi kujunemine koolieas (25.10-02.12.2017)
- Digipädevuste arengut toetav õpetamine (01.11-13.12.2017)
- Üldpädevuste hindamine ja arendamine gümnaasiumis (03.11.2017-09.11.2018)
- Jõukohane õppimine ja seda toetav õpetamine esimeses ja teises kooliastmes (23.11.2017-08.02.2018)
- Pedagoogiline eestvedamine rühmas (28.11.2017-06.02.2018)
2018 aastal:
- Kõnehilistusega lapsed - potentsiaalsed õpiraskustega lapsed: märkamine ja arengu toetamine (15.01-06.02.2018)
- Uurimuslik õpe loodusainetes (18.01-16.02.2018)
- Säästva arengu hariduse komponentide integreerimine koolis kõikidesse õppeainetesse (19.01-16.03.2018)
- Õpetajatöö eripära ja tegutsemikompetentsid multikultuurilises lasteaias (13.02-03.04.2018)
- Lapse arengu toetamine mitmekultuurilises kasvukeskkonnas lasteaias (17.02-04.04.2018)
- Lapsest lähtuv töökorraldus lasteaias (21.02-24.03.2018)
- Rakendusdraama baaskoolitus: protsessdraama (28.02-27.04.2018)
- Omakultuurilise identiteedi kujunemine koolieas (26.02-26.04.2018)
- Omakultuurilise identiteedi kujunemine koolieas (27.02-14.06.2018)
- Pedagoogiline eestvedamine rühmas (06.03-05.06.2018)
- Meeskondlik lähenemine käitumisraskuste ennetamisele ja ületamisele (08.03-08.05.2018)
- Erinevate erivajadustega õppijate õppekeskkonna kujundamine kaasavas õppes (rõhuasetusega andekale õpilasele) (16.03-28.04.2018)
- Uurimuslik õpe loodusainetes (20.04-18.05.2018)
- Jõukohane õppimine ja seda toetav õpetamine esimeses ja teises kooliastmes (20.02-11.05.2018)
- Erinevad õppemeetodid humanitaar- ja sotsiaalainetes - eesmärgist refleksioonini (22.08-18.09.2018)
- Digipädevuste arengut toetav õpetamine (23.08-22.10.2018)
- Digipädevuste arengut toetav õpetamine (24.08-26.10.2018)
- Erinevate erivajadustega õppijate õppekeskkonna kujundamine kaasavas õppes (rõhuasetusega andekale õpilasele) (27.08-16.10.2018)
- Keelelise arengu probleemid – õppimisraskuste üks põhjusi kaasavas klassis (27.08-03.11.2018)
- Pedagoogiline eestvedamine rühmas (27.08-20.11.2018)
- Projektõpe nüüdisaegse õpikäsituse rakendamiseks koolieelses lasteasutuses (27.08-05.11.2018)
- Üldpädevuste hindamine ja arendamine gümnaasiumis (28.08-23.10.2018)
- Tantsuline liikumine uues liikumisõpetuse ainekavas (I-III kooliaste) (28.08-27.10.2018)
- Tantsuline liikumine uues liikumisõpetuse ainekavas (I-III kooliaste) (07.09-03.11.2018)
- Jõukohane õppimine ja seda toetav õpetamine esimeses ja teises kooliastmes (10.09-19.11.2018)
- Kommunikatsioonipuudega lapse arengu toetamine kaasavas lasteaias: logopeedilt õpetajale (13.-28.09.2018)
- Kõnehilistusega lapsed –potentsiaalsed õpiraskustega lapsed: märkamine ja arengu toetamine (17.09-30.10.2018)
- Nüüdisaegne õpikäsitus (e-kursus) 17.09-31.10.2018)
- Suhtlemispädevuse ja teiste 21. sajandi oskuste (koostöö, loomingulisus ja kriitiline mõtlemine) arendamine II kooliastme inglise keele tunnis autentsete materjalide abil (21.09-30.11.2018)
- Kaasav haridus õpetajakoolituses (24.-25.09.2018)
- Projektõpe nüüdisaegse õpikäsituse rakendamiseks koolieelses lasteasutuses (24.09-19.11.2018)
- Lapse arengu toetamine mitmekultuurilises kasvukeskkonnas lasteaias (29.09-02.11.2018)
- Projektõpe nüüdisaegse õpikäsituse rakendamiseks koolieelses lasteasutuses (05.10-14.12.2018)
- Õpetaja refleksioon – mis, miks ja kuidas? (09.10-04.12.2018)
- Häiriva käitumisega õpilaste kaasamine: vaade käitumise tagamaadesse (18.10.2018)
- Projektõpe nüüdisaegse õpikäsituse rakendamiseks koolieelses lasteasutuses (19.10-30.11.2018)
- Kaasaegsed aktiivõppe meetodid inimese- ja ühiskonnaõpetuses põhikoolis (22.10-12.11.2018)
- Tekstiloome õpetamine I kooliastmes õppimisraskustega lastele kaasavas klassiruumis (24.10-10.12.2018)
2019 aastal:
- Õpetajate iseseisva õppimise toetamine eripedagoogiliste pädevuste omandamisel kaasava hariduse rakendamiseks (02.03-25.05.2019)
- Digipedagoogilised lahendused: digiõpe lasteaias (21.03-09.05.2019)
- Digipedagoogilised lahendused õppetöös (22.03-03.05.2019)
- Autismispektri häire ja/või aktiivsus- ja tähelepanuhäirega õppija (11.04-17.05.2019)
- Abiõpetaja ja tugiisiku juhendamine lasteaiaõpetaja poolt erivajadustega laste kaasamisel (15.04-17.05.2019)
- Nüüdisaegse õpikäsituse rakendamine koolieelses lasteasutuses projektõppe kaudu (15.04-03.06.2019)
- Klassiõpetaja loodusõpetuse, tööõpetuse ja kunsti lõimitud ainealaste ja -didaktiliste teadmiste arendamine (30.09-04.11.2019)
Abiõpetaja ja tugiisiku juhendamine lasteaiaõpetaja poolt erivajadustega laste kaasamisel (07.10-05.11.2019) - Klassiõpetaja ainealaste ja ainedidaktiliste teadmiste tõendus- ja kogemuspõhine arendamine (16.09-25.11.2019)
- Digipedagoogilised lahendused õppetöös (10.10-07.11.2019)
- Digipedagoogilised lahendused: digiõpe lasteaias (11.10-08.11.2019)
- Kutseõpetaja enese- ja õppija arengu juhina (28.10-11.11.2019)
- Autismispektri häire ja/või aktiivsus- ja tähelepanuhäirega õppija (18.10-16.11.2019)
- Õpetajatöö eripära ja tegutsemiskompetentsid multikultuurilises lasteaias (23.09-20.11.2019)
- Rakendusdraama baaskoolitus: protsessdraama (19.09.2019-10.04.2020)
- 21. sajandi õpioskuste arendamine põhikooli inglise keele tunnis (20.09-22.11.2019)
- Digipedagoogilised lahendused: digiõpe lasteaias (25.10-22.11.2019)
- Kaasav ja tähenduslik õppimine tänapäevase õpikäsituse valguses: KUIDAS vs MIDA (18.10-13.12.2019)
- Tähenduslik õpetamine (18.10-13.12.2019)
- Kaasaegne lähenemine hindamisele loodusainetes - loodusvaldkonna tasemetööd (01.11.2019-31.03.2020)
- Filmiõpe humanitaar- ja/või sotsiaalainetes (01.11-20.11.2019)
- Mängud III kooliastme ja gümnaasiumi humanitaar- ja sotsiaalainetes (01.10-22.10.2019)
- Keelelise arengu probleemid - õppimisraskuste üks põhjusi kaasavas klassis (26.08-22.10.2019)
- Kõnehilistusega lapsed - potentsiaalsed õpiraskustega lapsed: märkamine ja arengu toetamine (16.09-29.10.2019)
- Uued suunadbiloogia õpetamisel ja õppimisel (03.05-17.12.2019)
- HEV õpilaste ja nende vanemate toetamine koolis (27.09-22.12.2019)
- Pedagoogiline eestvedamine rühmas (27.08-05.11.2019)
2020 aastal:
- IKT vahendite kasutamine matemaatikaõppes (03.01-30.06.2020)
- Keelelise arengu probleemid - õppimisraskuste üks põhjusi kaasavas klassis (03.02-07.03.2020)
- Pedagoogiline eestvedamine rühmas (21.01-15.04.2020)
- Õpetajate iseseisva õppimise toetamine eripedagoogiliste pädevuste arendamisel kaasava hariduse rakendamiseks (11.01-16.05.2020)
- Mängud III kooliastme ja gümnaasiumi humanitaar- ja sotsiaalainetes (25.02-10.03.2020)
- Digipedagoogilised lahendused - digiõpe lasteaias (03.03-05.06.2020)
- Autismispektri häire ja/või aktiivsus- ja tähelepanuhäirega õppija (02.10-30.10.2020)
- Kõnehilistusega lapsed - potentsiaalsed õpiraskustega lapsed: märkamine ja arengu toetamine (09.03-25.08.2020)
- Kõnehilistusega lapsed - potentsiaalsed õpiraskustega lapsed: märkamine ja arengu toetamine (05.10-24.11.2020)
- LAK-õpe inglise keele tunnis (25.02-27.08.2020)
- Nüüdisaegse õpikäsituse rakendamine koolieelses lasteasutuses projektõppe kaudu (27.08-09.11.2020)
- Tähenduslik õpetamine (21.02-09.12.2020)
- Tähenduslik õpetamine (24.08-14.12.2020)
2021 aastal:
- Õpetajate iseseisva õppimise toetamine eripedagoogiliste pädevuste omandamisel kaasava hariduse rakendamiseks (05.03.2021-19.06.2021)
- Hübriid- ja distantsõppe võlu ja valu (15.04.2021-10.06.2021)
- Laste ja õpetajate arengut toetava õpikeskkonna kujundamine (17.08.2021-14.12.2021)
- Keelelise arengu probleemid - õppimisraskuste üks põhjusi kaasavas klassis (23.08.2021-05.10.2021)
- Koostöise õppimise, mõtlemise ja reflekteerimise toetamine motiveeriva ja tähendusliku arutelu kaudu õppe- ja kasvatustöös (26.08.2021-13.01.2022)
- Keelelise arengu probleemidega laste toetamine - ettevalmistus õppimiseks kaasavas klassis (30.08.2021-28.09.2021)
- Digipedagoogika lasteaia õppes (01.10.2021-03.11.2021)
- Autismispektri häire ja/või aktiivsus- ja tähelepanuhäirega õppija (05.10.2021-26.10.2021)
- Autentse materjali kasutamine õppetöös (18.10.2021-06.12.2021)
- Tähenduslik õpetamine (24.08.2021-28.02.2022)
2022. aastal:
- Õpetaja kui uurija: kuidas arvestada õpilaste keele- ja kultuuritausta? Kuidas rakendada kultuuri- ja keeletundlikku õpetamist? (10.02.2022-29.04.2022)
- Õpetajate iseseisva õppimise toetamine eripedagoogiliste pädevuste omandamisel kaasava hariduse rakendamiseks (18.02.2022-28.05.2022)
- Haja- ja distantsõppe võlu ja valu (10.03.2022-01.04.2022)
- Lapse loovuse toetamine lasteaias (14.03.2022-11.04.2022)
- Digipedagoogika lasteaia õppes (08.04.2022-28.04.2022)
- Kutseõpetaja enese- ja õppija arengu juhina (11.04.2022-21.04.2022)
- Laste ja õpetajate arengut toetava õpikeskkonna kujundamine (16.08.2022-13.12.2022)
- Õppija toetamine oskusainetes tähenduslike õpikogemuste loomise abil (24.08.2022-26.09.2022)
- Keelelise arengu probleemidega laste toetamine - ettevalmistus õppimiseks kaasavas klassis (30.08.2022-04.10.2022)
- Keelelise arengu probleemid - õppimisraskuste üks põhjusi kaasavas klassis (26.09.2022-25.10.2022)
- Digipedagoogika lasteaia õppes (28.09.2022-28.10.2022)
- Autismispektri häire ja/või aktiivsus- ja tähelepanuhäirega õppija (03.10.2022-08.11.2022)
2023. aastal:
- Õpetajate iseseisva õppimise toetamine eripedagoogiliste pädevuste omandamisel kaasava hariduse rakendamiseks (08.02.2023-18.05.2023)
- Õppija toetamine oskusainetes tähenduslike õpikogemuste loomise abil (27.02.2023-27.03.2023)
- Digipedagoogika lasteaia õppes (13.03.2023-03.04.2023)
- Lapse loovuse toetamine lasteaias (27.03.2023-17.04.2023)
- Autismispektri häire ja/või aktiivsus- ja tähelepanuhäirega õppija (03.04.2023-25.04.2023)
- Õppija toetamine oskusainetes tähenduslike õpikogemuste loomise abil (25.04.2023-19.05.2023)
Koolituste läbiviimist toetasid Euroopa Sotsiaalfond ja Eesti riik.