Autor:
Pixabay

Osale hübriidüritusel „Shaping the Future in the Anthropocene“

17. oktoobril on võimalus osaleda Sloveenias, Mariboris kohapeal või veebi kaudu üritusel „Shaping the Future in the Anthropocene“, mida korraldatakse CultureNature Literacy projekti raames.

  • Kas teate, kuidas rääkida õpilastele kliimakriisist nii, et see ei kõlaks liiga katastroofiliselt?
  • Kuidas juhendada oma õpilasi nii, et nad ei kardaks kliimamuutuste tõttu oma tuleviku pärast?
  • Kuidas saada hakkama inimkesksel ajastul, mil inimestel on loodusele laastav mõju?

Üritusel tutvustavad oma seisukohti väljapaistvad teadlased ja koolitajad.

„Erasmus+“ projekti CultureNature Literacy eesmärk on uurida, milliseid oskusi ning teadmisi vajavad lapsed eluks inimkesksel ajastul. Need oskused, mis on lahutamatult seotud nii keskkonna kui kultuuriga, võetakse kokku uue terminiga - antropotseenikompetents. Lisaks töötatakse projektis välja parimad praktikad ning materjalid, millega õpetajaid saavad õpilasi eluks antropotseenis ette valmistada.

Haridusteaduste instituudist osalevad CultureNature Literacy projektis haridustehnoloogia kaasprofessor Emanuele Bardone ja õpetajahariduse nooremteadur Liisi Pajula.

Kas leidsite vajaliku informatsiooni? *
Aitäh tagasiside eest!