Kõneliste erivajadustega laste märkamine ja koolivalmiduse kujundamine

Maht: 52 tundi
Sihtrühm: koolieelse lasteasutuse õpetajad

Koolituse eesmärk: Anda ülevaade koolieelses eas esinevatest kõnepuuetest ning kujundada teadmised lasteaiaõpetaja ja logopeedi koostööst kõneliste erivajadustega laste kooliks ettevalmistamisel.

Koolituse sisu:
Kõnelise erivajaduse erinevad avaldumisvormid: häälduspuue, düsartria, kogelus, primaarne ja sekundaarne alakõne
Kõnelise erivajaduse märkamine
Lasteaiaõpetaja ja logopeedi roll kõneliste erivajadustega laste toetamisel
Koolivalmiduse kujundamine kõneliste erivajadustega lastel

Õpiväljundid:
Täienduskoolituse läbinud õppija:
- teab koolieelses eas avalduvaid kõneprobleeme;
- oskab märgata rühmas kõneliste erivajadustega lapsi;
- tunneb erinevaid koostöövõimalusi logopeediga;
- oskab valida sobiva õppematerjali kõnearenduslikus töös kõneliste erivajadustega lapsega;
- on teadlik erinevatest eripedagoogilistest võtetest kõneliste erivajadustega laste koolivalmiduse kujundamisel.

Õppejõud-koolitajad: Merit Hallap, Marika Padrik

Väljund: Kursuse läbinud saavad Tartu Ülikooli tunnistuse

Tartu Ülikool

Tehnoloogiaga rikastatud mängud 3-7-aastaste laste eesti keele õppe toetamiseks

Tartu Ülikool

Aktiivse ainetunni digiamps: erivajadusega lapse tunni rikastamine aktiivsete tegevustega

Tartu Ülikool

Micro degree "Use of technology in contemporary learning"