Autor:
/Pexels

Ettevalmistuskursus eripedagoogika ja logopeedia magistriõpinguteks

Maht: 78 akadeemilist tundi (40 tundi auditoorset tööd ja 38 tundi iseseisvat tööd) 3EAP
Sihtrühm: Kõrghariduse I aste (bakalaureuseõpe) on lõpetatud
Kursuse toimumine: Kursuse toimumise kuupäevad:
26.jaanuar 2024 kell 13.00-16.15 veebikeskkonnas Zoom
7.veebruar 2024 kell 13.00-16.15 veebikeskkonnas Zoom
27.veebruar 2024 kell 13.00-16.15 veebikeskkonnas Zoom
11.märts 2024 kell 13.00-16.15 veebikeskkonnas Zoom
25.märts 2024 kell 13.00-16.15 veebikeskkonnas Zoom
12.aprill 2024 kell 13.00-16.15 veebikeskkonnas Zoom
25.aprill 2024 kell 13.00-16.15 veebikeskkonnas Zoom
9.mai 2024 kell 13.00-16.15 veebikeskkonnas Zoom
23.mai 2024 kell 13.00-16.15 veebikeskkonnas Zoom
7.juuni 2024 kell 13.00-16.15 veebikeskkonnas Zoom

Lisainfo:
Muu eriala bakalaureusekraadi või võrdsustatud haridustasemega lõpetanute magistriõppesse kandideerimise sisseastumiseksam eripedagoogika ja logopeedia erialale toimub 1.juulil 2024 kell 10.00
Nimetatud eksami infotund toimub 14. juuni 2024 kell 15.00


Toimumiskoht: Õppekeskkond Zoom

Koolituse eesmärk: Õppekava toetab iseseisvat õppimist, et omandada alusteadmised ja esmased oskused eripedagoogika ja logopeedia valdkonnas, mis on vajalikud magistriõppes õppimiseks.

2 nädalat enne õppetöö algust avanevad Moodle keskkonnas õppematerjalid, millega tuleb enne esimest õppepäeva tutvuda. 

Koolituse sisu:
Eakohase ja mitteeakohase psüühilise arengu erinevused
Erivajaduste bioloogiline olemus
Kõnetegevuse psühholoogiline olemus
Erivajadustega õppijatele jõukohase õppe kavandamine. Sekkumise ja kaasamise korraldus Eestis
Logopeediliste probleemide märkamine lastel ja täiskasvanutel
Erivajadustega lapse toetamine enne kooliiga
Laste keelelise arengu probleemide avaldumine ja märkamine
Eesti keele õpetamise erimetoodika
Matemaatika õpetamise erimetoodika
Eetika küsimused

Täiendusõppeprogrammi läbinud õppija:
- omab ülevaadet eripedagoogika ja logopeedia põhimõistetest; kutse-eetikast, erivajadustega õppijate ning kommunikatsioonipuuetega inimeste arendamise ja toetamise korraldusest Eestis;
- omab erivajaduste/ kommunikatsioonipuuete mõistmiseks vajalikke teadmisi anatoomiast, füsioloogiast ja neuroloogiast;
- tunneb erivajadustega/ kommunikatsioonipuuetega laste psüühika ja kõne arengu iseärasusi;
- omab alusteadmisi erivajadustega laste õpetamisest koolieelses eas;
- omab alusteadmisi emakeele ja matemaatika õpetamise erimetoodikast.

Lõpetamise tingimused: Osalemine õppetöös (vähemalt 36 tunni ulatuses) ja õpiväljundite saavutamine.

Õppejõud-koolitajad: Maili Karindi, Merit Hallap, Marika Padrik, Kaja Pastarus, Kertu Rünkorg, Triin Kivirähk-Koor, Pille Häidkind, Lagle Lehes ja Kairi Kaljuste
Väljund: Koolituse õppekava täitnud õppijad saavad Tartu Ülikooli täiendusõppe digitaalse tunnistuse

Maksumus: 280€.
NB! Kui koolituse eest tasub juriidiline isik, siis palume kindlasti täpsustada ka maksjat. Haridusasutuste puhul palume anda teada, kas maksjaks on haridusasutus või haridusasutust haldav omavalitsus!

REGISTREERUN KOOLITUSELE

Tartu Ülikool

Tehnoloogiaga rikastatud mängud 3-7-aastaste laste eesti keele õppe toetamiseks

Tartu Ülikool

Aktiivse ainetunni digiamps: erivajadusega lapse tunni rikastamine aktiivsete tegevustega

Tartu Ülikool

Micro degree "Use of technology in contemporary learning"