Aktiivse ainetunni digiamps: aktiivsed õppetegevused ja mängud ainetunnis

Maht: 2 akadeemilist tundi (2 tundi auditoorset), 0,1 EAP
Sihtrühm: I-III kooliastme õpetajad, tugispetsialistid
Koolituse toimumine: 7. novembril kell 15.00-16.30 veebikeskkonnas Zoom

Koolituse eesmärk: 
Mäng on inimesele väga ainuomane viis õppida ja kogeda. Antud koolitusel tutvutakse erinevate mängudega, mis sobiksid ainetundi koolis rikastama. Tutvutakse mängude reeglite ning läbiviimise võimalustega. Jagatakse ka praktiku ehedaid kogemusi õnnestumistest ja ebaõnnestumistest.

Koolituse sisu:
Erinevad mängud ja nende mängimise võimalused:
Karate
Numbrimäng
Kärbsepiitsa mängud
Pallimängud
Kastist välja
Õige ja vale mängud
Skaalamängud
Päriselu Kahoot
Lugemismängud
Tunni lõpetamise võimalused

Täiendusõppeprogrammi läbinud õppija:
- on tutvunud erinevate mängudega, mis sobivad koolis ainetundides mängiseks ning nende läbiviimise võimalustega.
- võtab kaasa julgust ja soovi proovida uusi meetodeid oma planeeritud õppetegevustes ning rikastab sellega enda läbiviidud õppetegevusi.

Lõpetamise tingimused: osalemine õppetöös kogu koolituse vältel.

Õppejõud-koolitajad: Kristiina Vaikmets

Väljund: tõend 

Maksumus: 28€
NB! Kui koolituse eest tasub juriidiline isik, siis palume kindlasti täpsustada ka maksjat. Haridusasutuste puhul palume anda teada, kas maksjaks on haridusasutus või haridusasutust haldav omavalitsus!

REGISTREERI END KOOLITUSELE SIIN

Kas leidsite vajaliku informatsiooni? *
Aitäh tagasiside eest!