Haridus- ja kasvatusvaldkonna doktorante, teadureid ja õppejõude kutsutakse esitama kaastööd Eesti Haridusteaduste Ajakirja erinumbrisse (kd 8, nr 1, ilmub mais 2020), mille teema on „Õpetaja professionaalsus ja professionaalne areng“.
Eelistatud on järgmised teemad ja alateemad.
Ajakirjale esitatud kaastöö ei tohi olla varem avaldatud ega mujale samal ajal avaldamiseks esitatud. Ühe kaastöö kogumaht on 40 000 – 60 000 tähemärki koos tühikutega, lisaks pikem ingliskeelne kokkuvõte (6000–9000 tähemärki koos tühikutega). Käsikirjad tuleb vormistada korrektses eesti keeles ja Ameerika Psühholoogide Assotsiatsiooni (APA) publitseerimisjuhiste „Publication Manual of the American Psychological Association“ (6. trükk) järgi. Käsikirju hindab anonüümselt vähemalt kaks retsensenti, üks neist on Eestist ja teine välismaalt.
Erinumbri toimetajad on Tartu Ülikooli õpetajahariduse professor Äli Leijen, Tallinna Ülikooli vanemteadur Rain Mikser ja Tartu Ülikooli emeriitprofessor Edgar Krull.
Ajakirja erinumbri koostamise ajakava:
Eesti Haridusteaduste Ajakiri on eelretsenseeritav ja rahvusvahelise toimetuskolleegiumiga eestikeelne teadusajakiri (ETISe järgi klassifikatsioon 1.2), kus avaldatakse peamiselt empiirilistel uuringutel põhinevaid artikleid. Lisaks avaldatakse eesti keeles rahvusvaheliselt laia kõlapinda tekitanud ja haridusvaldkonnas tunnustatud välisautorite originaalartikleid. Ajakirja antakse välja Tartu Ülikooli ja Tallinna Ülikooli koostöös ning publitseeritakse Tartu Ülikooli Kirjastuse väljaandena avatud juurdepääsu platvormil Open Journal Systems (OJS). Ajakiri on indekseeritud andmebaasides Directory of Open Access Journals (DOAJ) ja EBSCO Academic Search Complete ning Google Scholaris.
Lisainfot ajakirja ja kaastöödele esitatavate nõuete kohta saab aadressilt http://ojs.utlib.ee/index.php/EHA või ajakirja kodulehelt eha.ut.ee. Küsimustega ajakirja kohta võib pöörduda ajakirja vastutava toimetaja Krista Uibu poole aadressil krista.uibu@ut.ee.