Maht: 320 akadeemilist tundi (154 tundi auditoorset, 166 tundi iseseisvat tööd)
Sihtrühm: Koolieelsete lasteasutuste õpetajad, kellel puudub eripedagoogika-alane ettevalmistus.
Kursuse toimumisaeg: 31.10-2.11, 18.-20.11, 9.-11.12.2024a, 6.-8.01, 5.-7.02, 17.-18.02, 6.-7.03, 2.-3.04, 12.05.2025
Toimumiskoht: Jakobi 5 õppehoones, Tartus või veebikeskkonnas Zoom
Koolituse eesmärk: Arendada koolieelsete lasteasutuste õpetajate oskusi laste individuaalsete iseärasuste märkamiseks; laste arenguks soodsa õpi- ja kasvukeskkonna loomiseks; õppe- ja kasvatustegevuste planeerimiseks.
Koolituse sisu:
Aktuaalseid probleeme alushariduses
Erivajadusega lapse märkamine ja hindamine
Arendustegevuse planeerimine ja sisu
Arendustegevus erivajadustega lapsele
Arenguvestlus ja nõustamine
Iseseisvad ülesanded
Täiendusõppeprogrammi läbinud õppija:
- oskab märgata lapse erivajadusi ja hinnata tema üldist arengutaset erinevates valdkondades;
- oskab luua lasteaias laste arengule soodsat õpi- ja kasvukeskkonda, sh planeerida õppe- ja kasvatustegevusi laste arengutasemest lähtuvalt;
- teab, kuidas nõustada lapsevanemaid;
- teab, milline on kaasaegne seadusandlus ja lasteaiavälised tugiteenused koolieelses eas erivajadustega lastele.
Lõpetamise tingimused: kursuse õpiväljundite saavutamine, osalemine vähemalt 19 õppepäeval ja iseseisvate ülesannete arvestuslik sooritamine.
Õppejõud-koolitajad: Tartu Ülikooli õppejõud, praktikud TÜ partnerharidusasutustest.
Väljund: Koolituse õppekava täitnud õppijad saavad Tartu Ülikooli täiendusõppe tunnistuse.
Maksumus: 1400€
NB! Kui koolituse eest tasub juriidiline isik, siis palume kindlasti täpsustada ka maksjat. Haridusasutuste puhul palume anda teada, kas maksjaks on haridusasutus või haridusasutust haldav omavalitsus!