Autor:
Yan Krukau, pexels.com

Erivajadusega laps koolieelses lasteasutuses

Maht: 320 akadeemilist tundi (154 tundi auditoorset, 166 tundi iseseisvat tööd)
Sihtrühm: Koolieelsete lasteasutuste õpetajad, kellel puudub eripedagoogika-alane ettevalmistus.
Kursuse toimumisaeg: 31.10-2.11, 18.-20.11, 9.-11.12.2024a, 6.-8.01, 5.-7.02, 17.-18.02, 6.-7.03, 2.-3.04, 12.05.2025

Toimumiskoht: Jakobi 5 õppehoones, Tartus või veebikeskkonnas Zoom
Koolituse eesmärk: Arendada koolieelsete lasteasutuste õpetajate oskusi laste individuaalsete iseärasuste märkamiseks; laste arenguks soodsa õpi- ja kasvukeskkonna loomiseks; õppe- ja kasvatustegevuste planeerimiseks.

Koolituse sisu:
Aktuaalseid probleeme alushariduses
Erivajadusega lapse märkamine ja hindamine
Arendustegevuse planeerimine ja sisu
Arendustegevus erivajadustega lapsele
Arenguvestlus ja nõustamine
Iseseisvad ülesanded

Täiendusõppeprogrammi läbinud õppija:
- oskab märgata lapse erivajadusi ja hinnata tema üldist arengutaset erinevates valdkondades;
- oskab luua lasteaias laste arengule soodsat õpi- ja kasvukeskkonda, sh planeerida õppe- ja kasvatustegevusi laste arengutasemest lähtuvalt;
- teab, kuidas nõustada lapsevanemaid;
- teab, milline on kaasaegne seadusandlus ja lasteaiavälised tugiteenused koolieelses eas erivajadustega lastele.

Lõpetamise tingimused: kursuse õpiväljundite saavutamine, osalemine vähemalt 19 õppepäeval ja iseseisvate ülesannete arvestuslik sooritamine.

Õppejõud-koolitajad: Tartu Ülikooli õppejõud, praktikud TÜ partnerharidusasutustest.
Väljund: Koolituse õppekava täitnud õppijad saavad Tartu Ülikooli täiendusõppe tunnistuse.

Maksumus: 1400€
NB! Kui koolituse eest tasub juriidiline isik, siis palume kindlasti täpsustada ka maksjat. Haridusasutuste puhul palume anda teada, kas maksjaks on haridusasutus või haridusasutust haldav omavalitsus!

REGISTREERUN KOOLITUSELE

Kas leidsite vajaliku informatsiooni? *
Aitäh tagasiside eest!