Koostöövõimalused Tartu Ülikooli haridusvaldkonna doktoriõppes

Tartu Ülikoolis alustab igal aastal oma tööd vähemalt viis haridusvaldkonna doktoranti ja umbes sama palju on ka igal aastal lõpetajaid. Meie soov on, et tehtud tööst oleks kasu nii praktikutel erinevates haridusasutustes ja ettevõtetes kui ka hariduspoliitika kujundajatel. Usume, et juba valminud või valmimisel doktoritöödest leiavad õpetajad, haridusjuhid, ettevõtjad ja haridusametnikud palju väärtuslikku. Samas näeme, et me võiksime uusi doktoritööde projekte kavandada koostöös erinevate partneritega. Osale Tartu Ülikooli seminaril, kus neid teemasid lähemalt arutame.

Kuupäev: 3. jaanuar kell 13-15

Toimumiskoht: Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, Jakobi 5 - A115/A116

 

Seminari kava

13.00-13.15 Sissejuhatus: uuendused doktoriõppes ja võimalused koostööks 

13.15-13.45 Millised tööd on valminud või valmimas haridusteaduste doktoriõppes, mida on neist õppida praktikutel haridusasutustes ja ettevõtetes ning poliitikakujundajatel?

13.45-14.15 Arutelud rühmades: millised on ootused ülikoolile ja kuidas teha tõhusalt koostööd doktoriteemade ühisel väljaarendamisel ja juhendamisel?

14.15-14.45 Rühmatööde kokkuvõtted ja ühine arutelu

14.45-15.00 Kokkuvõtted



Seminarile on oodatud Tartu Ülikooli haridusvaldkonna doktorandid, doktoriõppest huvitatud, nende juhendajad ning õpetajad, juhid ja tugispetsialistid haridusasutustest, ettevõtjad, poliitikakujundajad ja teised koostööst huvitatud osapooled.

 

Registreeru seminarile

Registreerimine kestab kuni 9. detsembrini. 

 

Üritus toimub Tartu Ülikooli ASTRA projekti PER ASPERA haridus- ja kasvatusteaduste doktorikooli raames, mida toetab Euroopa Liidu Regionaalarengu Fond.

 

Image
#teadus #ühiskonnale
Doktoritöö kaitsmine_haridusteaduste instituut
#koostöö #ühiskonnale
Koostöö Tartu Ülikooli haridusvaldkonna doktorikooliga_haridusteaduste instituut

Osale haridusvaldkonna doktoriõppe koostöövõimaluste seminaril

#teadus #ühiskonnale
Kaitstud doktoritööde virn

Helen Semilarski kaitseb doktoritööd „Improving students’ self-efficacy towards acquiring disciplinary and interdisciplinary core ideas and 21st century skills for promoting meaningful science learning“