Autor:
Sven Paulus

Kuidas inimkesksel ajastul pädevalt toime tulla?

Keskkonnaprobleeme ja kliimamuutusi tajutakse tihti katastroofide kontekstis: liikide väljasuremisest üleujutusteni ja viiruspandeemiatest metsatulekahjudeni. Sestap vajavad tänased õpilased julgustavaid tulevikuvisioone, mitte hävingut kuulutavaid stsenaariume. Rahvusvahelise projekti CultureNatureLiteracy raames uuritaksegi, milliseid oskusi ning teadmisi vajavad lapsed eluks inimkesksel ajastul. Tartu Ülikooli rollist projekti juures rääkis haridusteaduste instituudi õpetajahariduse nooremteadur Liisi Pajula.

Loe lähemalt Õpetajate Lehest.

Kas leidsite vajaliku informatsiooni? *
Aitäh tagasiside eest!
Digivahendid

Digivahendite mõtestatud kasutamine arendab õpilaste sotsiaal-emotsionaalseid oskusi

ITD juhendnöörid header

Valminud on teadusaladeülese ja -vahelise koostöö juhend teadlastele

Üliõpilaste teadustööde riikliku konkurss

Tudengite teadustööde konkursi preemiad tulid ka haridusteaduste instituuti