Pedagoogi enesekindlus suhtlemisel lastevanematega

Maht: 8 tundi
Sihtrühm: koolieelsete lasteasutuste õpetajad, õppealajuhatajad, assistendid

Õpiväljundid:
Täienduskoolituse läbinud õppija:
- teadvustab enesekindluse tegureid, mis mõjutavad lasteaiaõpetaja suhtlemist lastevanematega;
- omab täiendavaid teadmisi suhtlemispsühholoogiast;
- oskab lastevanematega suheldes arvestada emade ja isade soolisi erinevusi;
- on saavutanud senisest suurema valmisoleku tulemuslikuks suhtlemiseks lastevanematega.

Käsitletavad teemad:
Enesekindlust mõjutavad tegurid lasteaiaõpetaja töös. Õpetaja kutsekindlus. Lasteaiaõpetaja kutsestandard. Indiviidi suhtumine endasse, teistesse ja oma tulevikku
Suhtlemisoksuste arendamine. Suhtlemispartnerist lähtuvad suhtlemistehnikad. Geneetilised, neuroanatoomilised ja käitumuslikud soolised erinevused meeste ja naiste vahel. Ratsionaalne ja irratsionaalne mõtlemine.
Mittesoovitavad ja demagoogilised võtted vestluse juhtimisel. Kehtestamistehnikad.
Vestlused lastevanematega rasketel teemadel: lapse arengu mahajäämus, tõrjutus, terviseprobleemid, lastevanemate toimetulekuraskused.

Õppejõud-koolitajad: Merike Angerjäv

Väljund: Koolituse läbinud ja õppekava täitnud õppijad saavad Tartu Ülikooli tunnistuse

Algõpetuse didaktika kursus

Algõpetuse didaktika kursuse tutvustus ja registreerimine.
Tartu Ülikool

Tehnoloogiaga rikastatud mängud 3-7-aastaste laste eesti keele õppe toetamiseks

Tartu Ülikool

Aktiivse ainetunni digiamps: erivajadusega lapse tunni rikastamine aktiivsete tegevustega