12.-14. mail võõrustavad pedagoogika osakonna õppejõud Tartus Erasmus+ koostööprojekti ACCED raames partnereid Itaaliast, Hollandist, Kreekast ja Rumeeniast.
Projekti raames loome agiilsed ehk kohandatavad õpistsenaariumid, mis toetavad ülekantavate pädevuste omandamist nii koolis kui ka õpetajaõppes. Agiilse mõtteviisi tuum seisneb paindlikkuses (vs fikseeritud sisu), eneseregulatsioonis (vs õpetaja kontroll), läbipaistvuses, nähtavuses, kiiruses, koostöös, refleksioonis ja julguses näha probleemides potentsiaali.
Kohtumise vältel tutvustame edu-Scrumi metoodikal põhinevaid, õppija aktiivsust, kaasas- ja kohalolekut toetavaid õpistsenaariume. Samuti kasutame Lego Serious Play'd erinevate loovülesannete lahendamisel.
Projektis osalevad:
Projekti koduleht: https://ivetagr.org/acced/
Facebook: https://www.facebook.com/AceedEdu