Tegevused muusikaga koolieelses lasteasutuses

Maht: 7 tundi
Sihtrühm: Koolieelsete lasteasutuste õpetajad, abiõpetajad

Koolituse eesmärk: Õppija teab muusika valdkondi (kuulamine, rütm, laulmine, liikumine, pillimäng) ja oskab õppetöösse lõimida muusikaga seotud tegevusi.

Koolituse sisu:
Kursus käsitleb muusika erinevaid valdkondi (kuulamine, rütm, laulmine, rütmiline liikumine ja tants, pillimäng), võttes need eraldi lahti ja sünteesides taas loominguliselt tervikuks
Läbivaks jooneks on muusika integreerimine teiste ainevaldkondadega
Muusikaliste võimete areng on elukestev protsess
Muusikaga tegelemine annab loovaid võimalusi õppetegevuste rikastamiseks
Õppepäeval on teooria ja praktika omavahel tihedalt seotud

Täiendusõppeprogrammi läbinud õppija:
- teab iga muusikalise valdkonna sisu;
- oskab rakendada eakohaseid ning arengut toetavaid muusikalisi tegevusi;
- leiab õppetegevusi läbi viies võimalusi muusika lõimimiseks teiste tegevusvaldkondadega.

Õppejõud-koolitajad: Marju Järvpõld

Väljund: Koolituse läbinud ja õppekava täitnud õppijad saavad Tartu Ülikooli täiendusõppe digitaalse tunnistuse/tõendi.

Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut

Aktiivse ainetunni digiamps: liikuma panevaid ülesandeid sotsiaalainete tundidesse

Foto on dekoratiivne

Narva kolledžis tutvustati maakonna õpetajatele keeleõppevõimalusi

*

Erivajadusega õpilase tunni rikastamine aktiivsete tegevustega