Autor:
Raili Adoson

Haridustehnoloogia keskus

Teadus- ja arendustöö haridustehnoloogias käsitleb tehnoloogia mõju õppimisele ja sotsiaalsetele suhetele eesmärgiga pakkuda õpetajatele, teadlastele ja poliitikakujundajatele lahendusi õpetamise ja õppimise viiside tõhustamiseks.

Uurime erinevaid valdkondi, nagu digipädevus, arvutitoetatud uurimuslik õpe, virtuaalreaalsus, algoritmiline mõtlemine, innovaatilised haridustehnoloogiad, videopõhine õppimine ja veebipõhine kombineeritud õpetamine. 

Meie töö on väga interdistsiplinaarne. Läbi aastate oleme osalenud mitmetes erinevates projektides. Hiljuti uurisime ühes oma projektis (DigiEfekt), kuidas digitaalsetes keskkondades õppimine mõjutab akadeemilisi tulemusi mitmetes õppeainetes, näiteks loodusõpetuses, matemaatikas ja keeles, aga ka seda, kuidas digitaalne õppimine mõjutab selliseid tegureid nagu õpioskused, tegevusvõimekus, sotsiaal-emotsionaalsed oskused ja eneseregulatsiooni oskused. 

Loe haridustehnoloogia keskuse töötajate kohta pikemalt

teadusseminar

Instituudi töötajad jagasid üksteisega teadustöö tulemusi

President HIs

President Alar Karis väisas haridusteaduste instituuti

ati

Informaatika õpetamise konverents 2024