keskuse juhataja, haridustehnoloogia kaasprofessor
Minu taust on filosoofias, kuid minu töö- ja uurimishuvid on arenenud filosoofia, hariduse ja tehnoloogia ristteel. See kajastub ka teemades, millega olen tegelenud alates 2014. aasta lõpust, mil liitusin Tartu Ülikooli haridusteaduste instituudiga.
Olen uurinud, kuidas muuta teadust ja innovatsiooni vastutustundlikumaks ning kuidas aidata õpetajatel tulla toime ebamääraste oludega, mis tulenevad üha uute tehnoloogiate kasutuselevõtust hariduses. Hiljuti alustasin projektiga, kus tegeletakse tuleviku klassiruumi visiooniga.
haridustehnoloogia professor
Minu töö keskendub ühelt poolt haridustehnoloogilisele innovatsioonile, kuid teiselt poolt haridusteaduste ja õpetajahariduse edendamisele nii ülikooli, Eesti kui ka rahvusvahelisel tasemel. Olen aktiivne erinevates otsustuskogudes ja juhin mitmeid projekte muutuste saavutamiseks.
haridustehnoloogia nooremlektor
Keskendun oma töös koostöise õppimise ja uurimuslike oskuste arendamise teemadele, lisaks uurin tehnoloogia ning kaug- ja paindõppe kasutamise võimalusi õppetöös. Osalen erinevates eelnevate teemadega seotud koostöövõrgustikes ning projektides.
haridustehnoloogia nooremteadur
Minu uurimishuviks on tinkerdamine. Haridustehnoloogia kontekstis on tinkerdamine tehnoloogia erinevate kasutusviiside uurimine ja nendest selliste funktsionaalsuste leidmine, mis lähtuvalt iga õpetaja kontekstist toetavad just nende unikaalseid eelistusi ja vajadusi õppimis- ja õpetamisprotsessis. Kuigi disainil on tehnoloogia väljatöötamisel oluline roll, muutub iga digiseade või -rakendus konkreetseks alles läbi kasutamise ja mina uurin, kuidas tinkerdamine kui lähenemine toetab tehnoloogia konkretiseerimist erinevates õppekontekstides.
haridusteaduste nooremteadur ja DigiEfekti spetsialist
Minu teadustöö on seotud peamiselt tehnoloogia kasutamisega hariduses ning keskendub personalisatsioonile ja õpipädevuste arendamisele põimõppes. Huvitun lisaks haridusinnovatsioonist ning mitmekeelsusest. Olen taustalt võõrkeelteõpetaja, olnud tegev võõrsil ja kodumaal.
haridustehnoloogia nooremteadur
Mind paeluvad digitehnoloogia võimalused ning nende rakendamine hariduses. Sellega seoses on minu doktoritöö põhieesmärk digipädevuse hindamisvahendi väljatöötamine põhikooliõpilastele. Usun, et palju annab juurde ka taust õpetajana, mis aitab mul teadustöös leida väärtuslikku praktilist väljundit ning loodetavasti seeläbi anda ka sisendit õpetajatele nende töö tulemuslikumaks muutmiseks.
haridustehnoloog
Seisan hea selle eest, et digitehnoloogia toetaks õppimist ja õpetamist. Varasemalt teostasin end Heino Elleri Muusikakoolis, kus huvitusin lähemalt sellest, kuidas haridustehnoloog on strateegiliselt oluline panustaja õppeasutuse arengusse.
haridustehnoloogia kaasprofessor
Oma töös uurin, kuidas digitehnoloogia abil tõhusamalt õppida ja õpetada. Koolitan õpetajaid ja lisaks panustan aktiivselt rahvusvahelisse teadus- ja arenduskoostöösse ja olen ka ise tegev õpetajana. Juhin Erasmus+ projekti DigiScience, kus töötatakse välja loodusteaduste õpetamise digilahendusi.
haridustehnoloogia spetsialist
Hariduse poolest inglise filoloogina tegelen töörühmas peamiselt keeleteemadega, nagu näiteks teadusartiklite toimetamine, kuid minu kogemusteportfelli kuulub ka rahvusvahelise Erasmus+ projekti ning ingliskeelse haridustehnoloogia magistriõppekava koordineerimine.
juhiabi
Olen haridustehnoloogia keskuses juhiabi. Tegelen peamiselt Margus Pedastega seotud projektidega. Ülessanded on mul vaheldusrikkad: ühel päeval toimetan Limesurveys ja Exceli tabelites, teine päev viib mind klassi ette, kedagi intervjueerima või hoopis mõnda üritust korraldama.
haridusteaduste nooremteadur
Olen projekti spetsialist ja tegelen hetkel andmete töötlemisega DigiEfekti projektis ning edaspidi ka REMEDISe projektis. Minu tööülesanneteks tulevikus saavad olema ka andmekogumine ja selle kavandamine, järelduste tegemine ning tulemuste avaldamine. Lisaks töötan koolis bioloogiaõpetajana ning olen tegev loodusteaduste olümpiaadi žüriis.