Eelmisel aastal lõppenud DigiEfekti projekti eesmärk oli aidata meil mõista, kuidas digitehnoloogia kasutamine mõjutab õpilaste õpitulemusi, kirjutab Tartu Ülikooli haridusteaduste instituudi haridusteaduste nooremteadur Yaroslav Opanasenko Õpetajate Lehes.
Eelnevates DigiEfekti-teemalistes artiklites oleme käsitlenud uuringu andmeid ja andmekogumisvahendeid, lapsevanemate kehtestatud koduseid digipiiranguid ning õpilaste digipädevust. Nüüd on aeg keskenduda digimaterjalidele ning ühele DigiEfekti põhiküsimusele: kuidas kasutavad õpilased neid õppevahendina?
Vastuse leidmiseks uurisime DigiEfekti projektis kogutud logiandmete põhjal, kuidas õpilased Opiqut kasutavad. Siin artiklis selgitamegi, milliseid uuenduslikke tehnoloogiaid me Opiqu e-õpikute analüüsimiseks rakendasime, millised on õpilaste viis kõige tüüpilisemat e-õpikute kasutamise mustrit ja kuidas teil, õpetajatel, võiks Opiqust oma töös rohkem kasu olla.
Loe edasi Õpetajate Lehest.